Wednesday, November 4, 2009

seni itu indah ...

lama tak up- date blog ..... bukan malas tapi sibuk dengan pelbagai urusan .. tangan ader dua je hahahhahah ... kekadang bukan apa sibuk berkebun kat Fb.. memelihara ternakan dan tanaman .. heheheh ... urusan yang pertama .. macam biasalah time kerja kat office nie kena ..tumpukan dulu .. kan ..

sekarang nie aku sibuk .. deco.. deco .. deco .. macam iklan celcom blue tu .. entahlah .. aku nie tangan tak beseni gak , tapi kalau di asuh jadi gak hehehhe .. semangat berkobar - kobar nak buat decoupage ...kalau ikutkan hati yg tgh gile decoupage nih ...kalau boleh setiap masa nak ngadap benda tu aje...tapi tu lah .. aku kena dulukan apa yang tersenarai .. hehehheh ..

benda nie semua kawan .. aku yang ajar Si Wani, umah dia dah penuh .. dah .. cantik dan cute je ... nampak yer tak der barang - barang yang lama tersimpan .. semua yerdah berwajah baru ...

mencari lah bahan - bahan dia .. sampai mid valley tu last - last .. kedai .. yer ader lah 1/2 km jer dari office aku .. adehhh... tak pe yang penting aku puas hati .. jenuh lah hubby aku ikut sana sini ..orang kata hendak seribu daya ...

benda nie buat tak susah tapi kesabaran .. kelembutan kesenian heheh tu kena di perbanyakkan ..


nie step mula - mula nanti ..kerja - kerja mencantikkan dia .. tunggu lah ekkk

apa - pun kita tunggu ... hasil yer nanti .


masa cari barang hati tu .. aku bawak lah 2 orang bodyguard nie .. kalau tak susah mummy nak jalan hehehe sapa nak jaga syirah .. so .. kena lah belanja dia orang makan ..

No comments:

Post a Comment