Tuesday, November 10, 2009

2 hari yang lepas .. seronok lah syirah atok ngan opah dia ader .. naik tocang lah .. ader orang manja - manjakan dia .. datang lak ngan .. ogen .. anak sedara kesayangan aku tu .. yang bijak .. lagi rajin .. dia nie manja ngan hubby .. tak susah nak jaga dia .. janji .. ader makanan hehehe ... dulu masa umi dia keje .. aku lah yang ulang alik amek .. dia .. tu sebab dia manja .. nak kata .. semua anak buah aku manja .. dengan kami ... heheheh .. maklumlah kami nie orang yang penyayang .. tapi kalau nakai .. kena jugaklah ..... hahhahah ..


jenjalan bawak mama ngan abah g cari barang haji .. lepas tu singgahlah dekat sogo ..kat mana nak lepaskan dia orang nie .. hehheh last sekali naik tingkat 7 .. main kat dalam .. tempat permainan .. mama ngan abah g lah shoping kat bawah tu .. tak larat nak ikut .. budak - budak nie .. tak nakal .. tapi takutlah orang ramai - ramai .. kang tercicir lak .. orang tengok je aku .. heheh ader lak yang tanya .. kembar ke .. aku senyum je .. syirah ngan ogen muka lebih kurang je .. kulit pun sama tinggi pun sama cuma beza setahun je ..


suka tengok dia orang main .. kat dalam nie selamat .. aku lak g lepak kat dalam tengok cerita carton ... hehehe ..

Dah penat berjalan ... acara wajib .. makan .. (atok blanje nie ..)
Mutiara Aulia: atok, opah & ogen balik .. sunyi pulak umah kitakan Syirah ...

No comments:

Post a Comment