Wednesday, November 25, 2009

Bila Aku ..

salam,
cuaca baik .. tapi macam mendung cam mana tu hehehhe (langit tak selalu cerah .. eh terbalik dah .. langit tak selalu mendung sekarang nie .. )
kadang - kadang penat pikir hal kerja .. atau segala hal dalam dunia nie .. menyebab kan aku menjadi serabut .. macam runsing lah pendek cerita ..
aku suka .. buat kerja - kerja mencantikan barang - barang yang rasa yer macam dah exp .. hehehe ... dok dalam bilik .. buat benda nie .. tak payah pikir apa .. cuma pikir cam mna nak bg cantik ...

jadilah pencinta seni, walau pun aku bukan orang seni .. aku cuba .. melembutkan tangan aku ..

Mutiara Aulia:benda - benda nie apabila dah siap .. aku akan masukkan dalam kotak dulu sebab yer .. bulan depan .. lia nak pindah .. so .. nanti bila dah kemas .. lia akan cari ..kan tempat yang baru dan di susun dengan kemas yer .. sabo ekk .. kita tengok .. sikit - sikit dulu ..

No comments:

Post a Comment