Thursday, November 12, 2009

alamak .. mood lia kurang baiklah .. office mate ajak minum pun jual mahal sikit hari nie .. i bukan tak mau g .. i rasa tak selesa lahhhh .. memang aku dapat rasakan .. yang aku akan kurang sihat hari nie .. pepagi aku dah bangun.. sampai opis pun mak aii awai yer 8.00 am tepat .. kalau aku terus ikut kata hati malas .. dan malas .. sampai waktu nie pun aku .. takkan sampai kat opis ...
dan hasilyer muka aku kelihatan macam ayam nak bertelor .. yer lah tu .. korang tak tau .. apa yang aku rasa .. huhuhuhuhu.. angin kat dalam perut nie tak mau keluar .. sakit yer mencucuk - cucuk .. duduk kat depan PC.. semak apa yang patut..dengan muka 10 sen ..

sakit macam nie mengingatkan aku .. 2 tahun lepas ..masa tu aku mengandung .. ingat angin biasa jerr rupa - rupa yer .. baby aku luar rahim .. dia nak membesar .. ruang yer tak cukup .. so .. kesan kesakitan itu amat memeritkan ..

entahlah rasa sakit nie lebih kurang sama jugak .. ngan hari nie .. tapi lia tak mengandunglah .. pulak ... entah lah ...

Mutiara Aulia:errrr memang tak der mood ..

No comments:

Post a Comment