Wednesday, October 14, 2009

perit yer..

salam semua .. hope semua yer sihat - sihat belaka .. malam tadi hujan .. yummyyyy yummyyy tidor nyer ... walaubagaimana pun aku tetap tak rasa selesa coz .. tekak ku bergitu perit agak yer banyak sangat minum ais .. lagi pun dah berapa hari nie .. panas je .. kat sini ..

dari ari sabtu .. dengan jemputan open house yer .. pastu .. panas lagi .. so .. ari nie .. aku dapat sakit tekak... ari ahad tu lia ader lah masak memasak .. sikit - sikit .. tak lah buat open house .. yang amat tu .. hehhe .. apa pun .. ramai kengkawan.. datang rumah ... seronok orang datang umah .. lia .. maklumlah .. umah bukak setahun sekali .. heheh dari keletihan .. itu .. sehinggalah hari nie.. aku belum rehat lagi .. dah lah malam tadi aku kena .. balik kul 8.00 .. adus .. boss den nie tak sihat.. ooooooooOOO tapi nak buat cam mana , bos aku nak oustation .. so aku kena siapkan report.. tersebut ngan segera ...

bila lak nak rehat .. hehehhe .. pukul 9.00 malam lak .. memang dah janji ngan kawan aku yang jemput makan malam bersama family dia .. terkejar sana .. sini lah aku ...
malam karang harap - harap .. aku dapat berehat hahahhahah..

ishhhhhh ... orang pempuan mana ader rehat .. balik umah karang tukar jadual lain lak .. hhehheh ... aku sentiasa cuba memberikan yang terbaik untuk suami tercinta dan .. kepada anak tersayang ...

pstttt : perit betul tekak nie nak batuk pun takut .. adehhhh ...

No comments:

Post a Comment