Friday, October 2, 2009

Anak baru ..

alhamdulilah akhir yer selamat juga .. adik lia lahirkan seorang baby perempuan .. yang comei .. menurut kata mak aku .. maklumlah aku lum tengok lagi .. ingatkan raya hari tu .. dia nak kuar rupa yer nak tunggu 01.10.2009 gak dia nak kuar .. hehehh agak yer nak sama .. bulan kelahiran ngan aku .. kot...

sempat juga lah adik aku bantai semua makanan sebelum dia berpantang .. kalau tak melelehlah air liur dia tengok kita orang makan lemang ketupat dan rendang ...

nie cucu pempuan yang kedua... maklumlah mama dan abah dah ader 5 cucu lelaki yang cukup hero .. so .. insyirah.. pasnie .. ader kawanlah .. kejab je .. mama ngan abah ader 7 orang cucu .. jangan tak tahu .. tahun depan bulan 3 ader satu lagi menanti ... hehhehehheheh ..

bila aku tanya insyirah .. nak adik tak .. dia cakap .. tak mau lah kakak .. lecehlah .... semua yer buas , pandai je mengata sepupu - sepupu .. dia ..

bayangkan 7 orang nie yang paling tua dia 3 tahun 2 bulan hehehheh .. semua yer baru nak kenal .. itu dan ini .. rasa semalam semua yer ada .. teramatlah gamat ngan pelbagai kerenah ..cucu mama ngan abah .. jangan kita marah depan dia .. kalau tak .. kami yang kena .. huhuhuhuhuhuhu ..

semua yer cucu kesayangan atok ngan opah ...

nantilah aku balik kampung , aku amek gambar Nur Aisyah Umairah .. dan korang semua boleh tengok .. opah dia cakap putih gebu pipi yer macam pakai pemerah pipi .. heheh yer lah masa umi dia mengandung .. aku suka make up kan dia hehehhe .. maklumlah .. adik aku tu tak suka make up2 nie ..

No comments:

Post a Comment