Friday, October 16, 2009

lupa je kerja yer ....


dah 2 hari aku terkurung dalam rumah sendiri .. hampeh betul .. nak g kerja cepat dah jadi lambat....dia orang semua g kerja tinggalkan aku .. ( sebab aku masuk kul 9.00) kunci umah dalam kereta.. semalam ngan hari nie .. kejadian yang sama ... nano ..betul kepala aku .. hehhhe

sebab yer jadi macam nie .. bila aku balik lambat .. dah ader orang masuk umah ... tanpa amek kunci dalam kereta .. terus masuk rumah.. pastu malam tak ingat pe hehehheh esok pepagi dia orang dah kuar .. tinggallah aku kat dalam ...

nasib baik adik BAD kerja dekat ... hehheh kalau tak nak suh sapa bukak pintu ... bila Bad balik apa lagi membebel lerrrr pot pet pot pet ... aku gak yang kena ..


anak dara ku sedap je .. cakap .. tu lah mummy suka lupa ..


syittt....glupppp .. bukan lupalah tapi tak ingat je ..
daddy cakap ... lain kali gantung kat telinga mummy .. alah .. korang semua nie tak kesian ke .. huhuhuhuhuhu





meh layan lagu nie .. best .. jenuh gak lah aku cari ..

No comments:

Post a Comment