Monday, October 19, 2009

18.10.1980

18.10.1980... heheh itulah tarikh keramat .. bila aku dapat melihat dunia yang penuh dengan pancaroba ini.. bak kata.. atok .. macam - macam ada ... thanks mama + abah ..tanpa mu tiada lah aku .. insan yang cute meute nie ..

kebetulan hari ahad .. pastu .. banyak pulak jemputan .. penghujung syawal .. serta... satu jemputan khawin ..so .berjalan - jalan lah aku dengan hubby tercinta ...di samping itu juga berkesempatan semalam jumpa member - member kat forum teratak santai .. satu masa dulu meriah gila .. dengan ader yer masa terluang semalam ketemu jua kita ... harap - harap ... tahun - tahun depan pun kita berjumpa lagi .... aku lah yang paling lambat semalam .. hehhehe maklumlah .. banyak sangat jemputan nak kena g .. kang ader yang merajuk lak ..

Makanan yang lazat - lazat tanpa henti .....


macam - macam makanan lah .. masuk dalam perut ..hehhe...

jumpa setahun sekali .. dah banyak junior yer ...





sempat juga cik rei ngan cik yoana singgah umah aku .. makanlah .. mee goreng .. tu je yang sempat tangan di buat ...

jalan - punya jalan ... hubby cakap .. ehhh kita tak beli pun kek untuk mummy .. yerrr ... erm .. dah malam nie ..daddy oiii lain kai je lah ... masa rehat - rehat kat atas .. rupa yer hubby aku buat kek coklat .. untuk aku ..patut lah aku tengok senyap je .. ingatkan main game .. kat bawah ...

thanks .. daddy .. kasih sayang & cinta abang dah memadai .. dari hadiah - hadiah yang lain .. kek yang ikhlas .. dr suami tersayang sungguh lah sedap ..

thanks juga dengan ucapan sms dr member - member.. yang tak sempat nak reply .. ingat juga korang kat aku ekk ....

apa pun .. gambo - gambo semalam tak sempat nak up load lagi .. nanti - nanti lah .. lia edit balik ok ..

harapan aku cuma .. satu .. moga aku panjang umur , murah rezeki .. dan .. impian aku tercapai ..serta bahagia di samping family aku ... opss lagi satu ... semoga aku di berikan kesihatan yang baik ...

No comments:

Post a Comment