Wednesday, August 19, 2009

menduga .. aku ..


sebagai seorang ibu .. aku benar - benar di uji .. agar sentiasa bersabar dengan kerenah anak aku yang asyik meragam ..seminggu ini ..

kesian dengannya .. dengan keadaan yer yang semakin susut , mata cengkung.. makan tak nak , susu tak nak .. semua bagi yer tidak berselera .. badan yer panas .. sangat ... kekadang tu tak tau nak buat apa ... nie lah demam yang paling lama dia kena dan .. paling panas ..

apa yang dia nak semua aku belikan tapi , semua tak mau makan .. aku pun paham .. kita demam pun tak berselera inikan budak - budak .. Nak tengok dia senyum pun susah .. mummy itu .. mummy ini .. daddy itu .. daddy ini .. adoiiiii ...
sebab badan dia panas sangat .. air mata aku mengalir gak .. dia cakap .. mummy nangis kenapa ?? hahahha tak tahu hati mummy nie macam nak runtuh tengok kakak sakit ..

memandangkan wad semua penuh .. aku dinasihatkan doktor agar sentiasa memantau dia .. di rumah ... pastikan gusi dia tak berdarah .. tak muntah - muntah ..
kelmarain kul 3.00 pagi aku baru balik dari wad kecemasan .. Wahh ramai yer kanak - kanak yang demam .. orang dewasa yang demam ....

semoga 'kakak cepat sihat dan .. ceria macam selalu.. ' ok ....

psttttttt : aku rindu senyuman .. dia ..



~doktor boleh bg MC .. ??

~eh untuk siapa ??

~dia dah sekolah doktor ...

~lah baru 3 tahun dah sekolah yer ....

Note : Ms Molly tel : kena g sekolah amek homework dia .. minggu depankan cuti sekolah ..

No comments:

Post a Comment