Wednesday, August 26, 2009

giliran mummy pulak ..

tak larat sungguh jari jemari ini untuk menaip.. bukan pasal bulan puasa ..

kesihatan aku yang kurang baik .. selepas mengadap selama seminggu insyirah demam panas .. (alhamdulilah kini dia sihat dah semakin aktif ) aku pula yang demam.. hari nie hari yang ke enam .. ubat dah makan ikut peraturan .. kejab panas kejab ok .. lepas habis sakit semua sendi - sendi aku nie .. oooo tuhan je tau macam mana azab yer .. datang sejuk - sejuk betul .. datang panas panas cam iron ... kasihan .. hubby aku ...



aku pergi juga office sebab yer banyak kerja .. time aku rasa ok .. ok lah tapi kalau dah tak larat sangat ..aku pun balik .. macam tu lah sepanjang minggu .. mak kat kg pot pet pot pet suh aku MC dan rehat kat umah ..



aku cakap je aku demam , muntah .. mula lah cakap aku mengandung lah itu lah .. oittt macam - macam lah korang nie



kat mana - mana pun ramai orang demam ... itu semua dugaan .. dan aku redha ...inilah ujian agar aku sentiasa mengingati dan mendekatkan lagi pada yer .. aku terima ....



entah lah apa nak minum lagi .. air kelapa , air bali .. air cap badak .. semua dah .. macam tak berkesan pun ..


3 comments:

  1. semuga aulia cepat sembuh yek....

    ReplyDelete
  2. lia...jaga diri dan mkn ubat k...bnykkan rehat!!akak doakan semoga lia cepat sembuh dan kembali ceria!

    ReplyDelete
  3. terima kasih dengan doa kalian semua ...

    ReplyDelete