Tuesday, August 4, 2009

jangan lambat lagi ..


semalam kul 10.00 malam aku masih ader kat office ..
menyiapkan laporan projek yang banyak .. tahap gaban .. huhuhuhuhu
akhirnya siap gak kerja aku ..
balik umah .. si kecik aku dah siap tunggu depan .. pintu ..
mummy ! why you so late ??
wahhhh !! marah yer dia ..
mummy , sibuk lah sayang ..
asyik sibuk je ... penat kakak tunggu ..
dah makan ??
dah, daddy masak !! sedap ..
sedap ?? wau ... masak pe ??
telor goreng je .. omel anak kecil ku ..
hahahhahah ok lah tu telor sedap gak kan , okeys nanti esok mummy masak ..
mummy .. lain kalai jangan likkk lambat yer ...
psitttt: aku sentiasa rindu kat umah aku .. walaupun .. ku tinggalkan hanya untuk pergi kerja ..
macam tu jugak .. ngan budak kecik yang sering kali buat atok dia fening - fening .... hehhhe

1 comment:

  1. Salam ziarah dari Pak Karamu,

    Amboi-amboi sihatnya badan !

    ReplyDelete