Friday, August 28, 2009

makin segar




hadirnya pagi jumaat yang indah dan disirami dengan hujan yang membasahi bumi


hari nie lia rasa bersemangat dan agak ringan sedikit dari hari - hari yang telah aku lalui .. cuma kepala je rasa macam mamai - mamai .. tapi semua yer nampak ok .. yang penting kena makan ubat mengikut masa dan waktu yang sepatutnya ... (berkat MC satu hari hahhahaha) Mak aku cakap sakit dah seminggu baru nak MC .. cerdik otak kau ...


dah banyak lia dapat MC tapi lia tak pakai pun ... g juga office .. akhirnya semalam aku berjaya meng "mc" kan diri tanpa sebarang gangguan .. Opssss ader juga yang tak reti bahasa menalifon aku .. itulah inilah .. macam - macam kes lah dia nie .. agak yer dia nie kalau nak percaya orang tu sakit .. bila dah nazak tak pun bila dah kena bungkus ngan kain kapan baru nak paham masalah orang .. kot ... biarlah dia dan si labu - labu yer .. tak layan salah - layan aku yang pening ... kesian ... kesian ...


rindu kat syirah .. dah seminggu mummy tak jumpa kakak .. seminggu nie jugalah atok dan opah yer melayan kerenah dia .. yang macam - macam kisah .... apa pun yang penting dia dh kembali nak minum susu .&. makan ..


semoga aku lebih segar untuk meneruskan kehidupan aku ...




1 comment: