Thursday, June 11, 2009

maksu .. ku pulang ..


semalam aku hantar maksu aku yang cute lagi sporting tu .. kat pudu raya kul 10.00 malam .. nak balik kulim .. kedah .. dia datang KL pun bukan nak makan angin .. sebab pakcik .. aku yang aku melawat kat Termeloh tu dah koma dan kini berada kat Hospital Ampang .. kira nya abg mak su aku lah tu .dan adik bongsu, my dad .. dan malam tadi dia kena balik Kulim .. aku tau dia risau pasal abang dia .....

dua tiga hari nie aku asyik berulang ke hospital Ampang .. aku anak sedara dia .. aku juga bertanggungjawab... nak mengetahui keadaan semasa dia .. masa aku kecik - kecik dulu .. pak long aku nie .. aku nak apa je dia belikan .. dan selalu bawak aku jalan - jalan .. tak pernah aku lupa ..

keadaan dia masih tak stabil .. masih koma .. aku sentiasa berdoa moga dia cpet sembuh .. abah aku pun tak leh nak g mana dia risau .. sangat abg dia .. sepatut yer ader kursus kat Arau .. tapi dia tak mau g ... aku harap .. pak long aku kembali stabil ..

No comments:

Post a Comment