Monday, June 22, 2009

Durian OOOOoooOoo Durian

Nampak tak buah apa tu ??
ha .. sedapkan ..
aku dah berapa hari teringin nak makan buah tu .. tapi macam tak berkesempatan je .. bila nak beli ader je halangan yer ..
selalu cakap kat hubby .. daddy beli lah buah durian kat mummy ..
i teringinlah ..
adik ipar aku cakap .. kau nie tak de benda lain ke nak makan .. !!!
adik ipar aku tu tak makan durian .. dia cakap busuk .. cempedak pun tak makan , betik pun tak makan .. tapi anak dia .. makan .. betik .. punya lah suka .. padan muka dia .. hehehheheh
kalau kami makan.. kadang kala sampai .. dia naik loya .. hahahha agak yer lah kat sabah tu tak ader buah durian kot .. usik je .. heheheheh .. KESIAN bila tengok orang tak makan durian .. RUGI tau .. kerana buah .. tu adalah raja segala buah ..
hari nie aku akan pujuk hubby aku untuk cari durian.. juga .. apasal aku teringin ekkk ???
ish .. jangan buat andaian .. yer tak der makner yer .. hahahhahah .. adik bongsu aku suk buat andaian .. bila bab teringin tu dia ingat .. aku nie .. yummy.. yummy ..
kat kg aku tak bermusim lagi .. rasa yer hari tu g pahang baru .. nak luruh .. tapi yang ader kat pasar raya tu datang mana ekkk ??
apa pun tak kisahlah .. janji .. aku dapat makan ..

No comments:

Post a Comment