Tuesday, June 23, 2009

DaPat Pun ..

akhirnya dapat juga aku makan buah durian .. dah lama sangat aku tak makan .. tapi makan pun tak banyak juga .. kepala aku bukan tahan .. hehehhe karang berpinar- pinar den punya kepala ..



sayang buah hati aku nie kat aku .. dia belikan juga untuk aku .. gred apa .. aku tak kisah asalkan .. nama yer DURIAN ..

psTTt .. adik ipar ku curi makan .. aku rasa sebab bau dia satu rumah .. hehehhe dia ckap ngan aku sedap yer durian nie rupanyer .. (( baru kau tau .. tu lah tak kenal makan tak cinta ))

2 comments:

  1. thn no doyan kt uma ika ta bpe na jd
    ishhh tensen jep mum
    law ta tuh..
    mkn smpai ta tekate
    smpai ta muleh mangun
    hahaha ;DD

    ReplyDelete
  2. eee lia akak tk suka durian..baunya pun tak tahan ni..ekekeke

    ReplyDelete