Friday, May 22, 2009

Jumaat Datang hati Ceria..



selamat hari jumaat .. salam untuk semua .. aku tahu hari nie semua orang suka .. sebab bila hari jumaat .. hujung minggu pun menjelma .. kebanyakkan semua tak kerja .. aku pun sama .. rasa yer dok kat rumah saje je kot ..

hari sabtu aku selalu g jenjalan .. kat bukit jalil .. alah .. joging .. (yer ke ?? lari kejar anak ader lah hahaha .. ) atas nasihat atok syirah .. dia cakap sekarang nie musim orang tak sihat .. jangan bawak cucu dia jenjalan tempat ramai - ramai orang .. so .. tak boleh lah g taman ..

aku rasa aku pun tak kemana kot rasa yer macam nak habis kan masa dengan mengemas rumahlah .. memandangkan aku rasa ader yang perlu di ubah .. rasa macam bosan lak tengok keadaan yang sama .. apa nak buat ?? kita tengok nanti apa aku nak buat hehehehe ..

untuk semua kengkawan aku ucapkan selamat berhujung minggu .. mana yang nak mencuba resepi ke apa ke .. boleh lah di lakukan dengan hati yang gumbira ..

bila kita buat sesuatu tu kena lah ikhlas baru ia menjadi dengan sempurnanya ..

No comments:

Post a Comment