Monday, May 25, 2009

apalah

cuti 2 hari aku dok.. rajin buat roti jala .. sebelum nie aku tak pernah buat pun .. menjadi dengan jaya yer .. sabtu roti jala ngan kari .. ahad roti jalan ngan kuah kacang .. semalam jalan umah kakak ipar aku ngan mak sedara dia orang .. bawak anak - anak .. aku 1+2 tu .. g jenjalan .. dah dua hari dia orang terperok kat umah . macam - macam ragam ..

makin penat aku layan dia orang makin tak kurus aku .. hahhahahahhah ..aku pulak kerja nyer dok memunggah stor dr atas ke bawah .. cari diari lama aku .. ader benda penting dalam tu .. hubby cakap dia dah bakar .. meraunglah aku .. aku nak juga .. balik dairi tu .. dia cakap debu yer pun dah hilang .. geram yer .. aku suruh dia cari sampai dapat .. memang betul agak yer dia bakar .. kalau tak macam mana ..dia boleh tau ... apa aku simpan kan dalam tu kan .. huhuhuhuh.. abang nie menang nak kena ngan sayang .. lah .. 06 tahun aku simpan benda tu .. huhuhuhuhu nak balik juga .. sampai bawak - bawak dalam mimpi ku .. ader nilai - nilai sentimental .. yang terlalu berharga.. entah - entah .. dia sorok kot .. SmileyCentral.com

No comments:

Post a Comment