Monday, May 4, 2009

SmileyCentral.com aku kembali dari bercuti ... memang best.. relaks otot - otot aku nie ... maklumlah .. kita nie .. perlukan rehat ... ramai sungguh .. orang balik kampung .. sampai jalan kat kampung pun jem .. nak pergi pasar pun .. mak aiiii ingat dok kl je jem .. banyak kereta rupanya balik kampung pun sama .. maklumlah kalau dah satu rumah .. anak 5 .. semua ada kereta .. dah berapa ... kan ... tu nama yer rakyat malaysia .. dah mampu dalam segala .. hal ... kereta sekarang nie keperluan utama ..

SmileyCentral.com
berbalik pada apa aku buat .. membawa anak - anak aku (anak aku sorang je .. + lagi 5 anak sedara aku ) mandi .. sungai .. wah .. seronok yer dia orang tu .. macam tak pernah jumpa air .. kat kampung .. air yer tulin .. sejuk .. ramai keluarga yang berkelah kat situ .. SmileyCentral.com

sejak dua menjak nie panas juga .. cuaca ..memang panas .. SmileyCentral.com rasa nak berendam je kat dalam tab .. nie biar sejuk .. sikit ...

apa pun aku telah mulakan tugas.. tugas .. aku dengan semangat sikit .. selepas bercuti ..

No comments:

Post a Comment