Friday, July 10, 2009

Wayang -syurga cinta-


DVD - Pilihan Malam Tadi ... yang gitu - gitu ..

sebenaryer dah lama tak tengok wayang , sibuk dan tak berkesempatan .. alah memang aku ngan hubby bukan kaki tengok wayang pun .. last sekali kat the mines aku tengok cerita James Bond .. kiralah ngan jari dah berapa lama .. kalau tengok DVD kat umah .. macam - macam posisi leh buat duduk , baring apa- apa jelah... hehehheh ..

semalam dok pilih - pilih DVD aku rasa cerita nie lum tengok lagi ..SYURGA CINTA ... aku tahu cerita nie dah berzaman ..lama yer .. sekarang orang tengok .... cerita TRANSFOMERKAN .. apa pun tak kisah..
SYURA CINTA .. best juga cerita nie banyak pengajaran .. aku memang suka kalau Awal .. berlakon .. Heliza pun boleh tahan .. cerita yang simple tapi .. banyak ilmu yang boleh kita ambik .. Bak kata adik . aku .. insaf tengok cerita nie (( maklumlah dia tu gitu - gitu .. alah budak lelaki .. nakai sikit ))
........syittt .. sebab aku tak rajin tengok TV lah .. baru sekarang aku tengok ..cerita yang berkurun lama hehehee ...
ermmm .. sekarang nie aku dok tengok cerita NUR KASIH TV3 .. best juga ..

No comments:

Post a Comment