Tuesday, July 14, 2009

MotorSikal ..


kerete mini copper (nie buatan malaysia ye) aku meragam .. lak hari nie entahlah kali nie kena demam apa pulak .. naik pening kepala aku ... entah demam kepialu atau demam denggi atau demam panas .. Tuan dia lak demam POKET..

so pepagi nie aku kenalah ngorat hubby tersayang suh antar aku g kerja.. alah tak jauh pun 4km je dari umah .. aku tak pandai sangat bab nak naik motor nie maklumlah gayat .. bawak reti tapi takut lah .. tetambah lagi bila selisih ngan lori .. lori kat sini .. semua yer besar - besar .. ish - ish ..

naik motor nie romantik juga ..aku bab pakai topi nie memang tak pekenan .. sebab habislah i punya tudung .. hehehhe - dah lah suh hantar aku lak pot pet pot pet.. pastu kena sound balik .. SAYANG LAIN KALI JAGA KETE BAIK - BAIK .. KALAU NAK SELSEMA KE BATUK KE BAGILAH MAKAN UBAT .. JANGAN BIAR LAMA - LAMA .. KAN DAH SUSAH .. ayat nie kalau dengar memang panas sikit .. tapi .. alah buat tak tau je .. nanti pandai - pandailah tuan hubby g hantar servis hehheh

bukan aku tak nak bawak .. nanti sampai bengkel tokey tu cakap itu mau ganti , ini mau tukar .. padahal .. benda yer sikit je .. hal - hal macam nie baik aku serah kat hubby he lah .. sat lagi aku kena tipu .. je ..

- Naik Motor ramai macam nie .. adeh kalau kat Malaysia nie dah lama kena saman ..


pisttttttt:sepanjang aku bercinta ngan hubby sebelum khawin sekali je aku naik motor .. tu pun sebab tak der bas dah.. TERDESAK naik juga .. buka memilih .. tapi aku takut.. takut jatuh hahahhahah

No comments:

Post a Comment