Monday, July 20, 2009

Pusing kanan sakit , kiri pun sakit

sabtu , cam biasa memang dah tau aku ader meeting .. seperti yang tertera kat dalam diari aku .. kat INFRA Bangi .. balik tu aku g tengok anak kawan baik aku , masa dia lahir kemain lagi kecik yer .. sekarang wahhhh nak dukong pun mummy tak larat IRFAN .. sorry ekk baru .. kelmarin mummy dapat luangkan masa .. aku dapat tengok pada hari pertama dia di lahirkan .. sekarang dah 5 bulan .. balik tu .. kawan aku tadi pesan suh datang juga umah dia makan durian.. wah dah pukul 10.00 malam nie .. dah hampir 5 kali dia call suruh aku datang juga.. nie lah payah yer .. siap ugut lagi kalau tak datang .. dia nak merajuk ... lepas tu .. sembang punya sembang dah sampai kul 11.30 .. ehhh hubby balik tak der makanan nie .. coz hari tak masak .. so kita makan kat luar je lah .. tot tet tot tet dah kul 1.00 pagi .. anak aku nie mata dia tahan betul .. aku ngan hubby lak tak boleh nak tido.. kul 5.00 pagi baru tido..

apa lagi ahad yer terbabas lah kul 10.00 pagi .. tu kira awal lah .. jadi buat sarapan pun + ngan makan tengahhari .. TETIBA bangun pagi tengkuk aku sakit .. nak pising kanan sakit kiri sakit .. adoi .. tak leh tahan .. sapu minyak pun sakit .. bila kena .. sakit macam nie aku pun mula lah satu badan rasa nak deman .. tak kemana pun ari Ahad .. aku memang tak sihat .. hubby pun kalau aku macam tu lagi dia suka .. dia boleh tengok TV.. sebab dia bukan kaki merayap .. berjalan keluar hanya dengan aku dan syirah je... hehehheheh .. NIe lah yang paling Aku Sayang Kat Hubby aku .. hahhahahahah... Tak pening Kepala Den ..

syittt....ari nie aku g kerja .. senggal sikit .. maklumlah .. tengkuk aku sakit lagi nie tau ..
SmileyCentral.comingat kan cuti .. huhuhuhuhu ..
Apa Yang Penting Kena Kerja ..

2 comments:

  1. salam lia.........
    masa berlalu dengan cepat tau sekarang..

    ReplyDelete
  2. entah lah kekadang tu takut sangat sebab terlalu cepat masa berlalu

    ReplyDelete