Friday, April 24, 2009

Cuba

Faizal Tahir - Cuba


Cuba kau dengarCuba kau cubaDiam bila ku cubaTuk berbicara dengan kamu
Pernahkah kau adaBila ku perluTuk meluahkan rasa hati
Dan bila kau bersuaraSetia ku mendengarAgar tenang kau merasa
SiapaSebenarnya aku padamuMungkin sama dengan teman lainYang bisa kau buat begitu
Dan bilaTiada lagi teman bermainKau pulang tuk dapatkan akuItulah aku…padamu
Cuba kau lihatCuba kau cubaRenung ke mata akuBila ku kaku melihatmu
Pernahkah kau adaBila ku perluTuk menyatakan rasa sakitDalam diri
Dan bila kau perluSetia ku menungguAgar senang kau merasa
SiapaSebenarnya aku padamuMungkin sama dengan teman lainYang bisa kau buat begituDan bilaTiada lagi teman bermainKau pulang tuk dapatkan akuItulah aku…padamu
Maafkan kerana aku tak pernahTerlintas tuk menulis pada muSalahkan kuTak mungkin lagi aku memintaUntuk kau mendengar..Untuk kau melihat ke mataku
SiapaSebenarnya aku padamuMungkin sama dengan teman lainYang bisa kau buat begituDan bilaTiada lagi teman bermainkau pulang tuk dapatkan aku itulah aku…padamu

-lagu nie memang best -

No comments:

Post a Comment