Friday, January 8, 2010

sejuk Vs nyaman


salam semua ..
ada masa terluang sedikit nie .. hehhe pandai je aku nie .. hahahha aku suka dok lepak kat Facebook main game ..
dah selamat aku kemas rumah semua .. alamak hari nie .. my mum .. nak datang .. yerlah sejak pindah umah baru .. my mum lum pernah datang lagi ..
ader je lah tu yang akan aku dengarkan hahahahhaha .. tak terikut den citarasa my mum .. apa yang penting hati aku senang ..

malam tadi dah lah tak cukup tido .. adik aku nie suruh juga .. lia buatkan barang hantaran bertunang .. untuk adik ipar dia .. hooooo sampai kul 3 pagi lah aku mengerjakan semua barang - barang tu ... akhir yer semua yer siap ... sibuk kul 3 pagi nak cari camera .. entah mana aku letak pun tak tau .. esok - esok jerlah .. aku cari .. mengantuk .. nukkk oiiii .

memandangkan dah seminggu dia bercuti kat umah lia .. aku dera dia cukup - cukup .. kemas .. umah . semua hahahahha itu upah bagi pertolongan malam tadi .. heheheh ..

dah lah mengantuk hari nie .. cuaca pula so sweet macam menggamit - gamit untuk di ulik intan .. hehheheh .. aku suka .. macam nie .. hahahahahh .. romantik gitu ..

oklah sebelum lia merapu raban .. nak .. ucap kat korang semua selamat berhujung minggu .. aktiviti minggu .. nie .. lia nak g hantar orang bertunang .. pastu .. melayan mu mum .. my dad and my grandmother yang datang dari kampung ..

No comments:

Post a Comment