Friday, September 4, 2009

Buah Kuning ..


sampai office , nampak atas meja aku .. ehh buah .. sapa lak yang baik hati nie bg buah lagi .. nie buah apa ?? tembikai ke apa ke .. aku tak pernah makan .. aku mentafsirkan macam buah tembikai susu .. nanti balik umah karang aku belah hahahhahah .. terima kasih sapa yang bagi .. nak tanya semua dah keluar .. mukin Mr S , Mr W .. .. tak mungkin Mr W coz dia outstation ..

apa pun yang pasti yer untuk aku .. UNTUK ALONG .. dan memang atas meja aku .. nanti lain kali letaklah lagi .. selalu yer nak raya nie .. orang letak hamper atas meja aku ... hehheheh .. awai lagi kot ahakssss...



Pstttt...timur ke barat , selatan ke utara .. tak juga aku berjumpa .. dari musim durian hingga musim rambutan ..tak kunjung aku dapatkan .. tak jua aku temukan .. oh tuhan .. ini kah cubaan ... ???

No comments:

Post a Comment